STM-musiikki on Suomen Työväen Musiikkiliiton nuottipalvelu. STM-musiikki kustantaa uutta suomalaista kuoro- ja puhallinorkesterimusiikkia sekä toimii ulkomaisten nuottien välittäjänä.

Sivuilla on tällä hetkellä luettelo STM:n julkaisemista puhallinnuoteista ja kuoronuoteista. Luettelo täydentyy syksyn aikana. Voit myös tilata kauttamme muiden kustantajien nuotteja, lisätietoja välitysmateriaalista.

Nuotteja voit tilata lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info tai soittamalla toimistoon puh. 010 322 6644.

Nuotit voi noutaa STM:n toimistosta tai ne voidaan toimittaa postitse. Lasku toimitetaan nuottien mukana ja postitettavien nuottien laskuun lisätään toimituskulut (tilauksen koosta riippuen 2,50–14,00€).

Tietoa nuottiuutuuksista sähköpostiin!

Nyt voit liittyä postituslistalle, jonka kautta saat tietoa uutuusnuoteista sähköpostiisi. Tiedotteessa esitellään STM:n kustantamia nuottiuutuuksia ja se lähetetään muutaman kerran vuodessa. Postituslistoja ei käytetä muuhun tarkoitukseen eikä osoitteita luovuteta eteenpäin. Voit lukea uutiskirjeet myös Uutiskirjeet-sivulta!

Liity postituslistalle lähettämällä viesti otsikolla "Postituslistalle" osoitteeseen info
Kerro viestissäsi nimesi ja sähköpostiosoite, johon haluat uutiskirjeiden tulevan sekä oletko kiinnostunut kuoromusiikista vai orkesteri-/puhallinmusiikista.