Suomen Työväen Musiikkiliiton 100-vuotisjuhlavuosi huipentuu 24.–25.9.2021 vietettävään STM 100 -musiikkijuhlaan Tampereella.

STM 100 -musiikkijuhlan ohjelmaa on jouduttu supistamaan aiempiin suunnitelmiin verrattuna koronapandemiasta johtuen. Seuraamme tapahtuman suhteen edelleen koronapandemiaan liittyviä suosituksia ja rajoituksia.

Olemme pyytäneet ennakkoilmoittautumista kaikilta ryhmiltä, joiden suunnitelmissa on osallistua juhlatapahtumaan. Ennakkoilmoittautumisessa annetut tiedot vahvistetaan elokuussa 2021. Ennakkoilmoittautuminen on päättynyt. Jos jäsenryhmä ei ole ennakkoilmoittautumista tehnyt ja haluaa osallistua tapahtumaan, otattehan yhteyttä liiton toimistoon.

Musiikkijuhlan ohjelma

Perjantai 24.9.2021

klo 16 Tampereen kaupungin vastaanotto, Raatihuone (Keskustori 10, 33210 Tampere)
- jäsenryhmien edustajat (1-3 edustajaa / ryhmä) ja kutsuvieraat

klo 18 Onnittelujen vastaanotto, Puistotorni (Hämeenpuisto 28, 33200 Tampere)

klo 18.30 Historiakonsertti, Puistotornin juhlasali Konsu
- Tampereen Puistotornin juhlasali Konsussa vietetään yhteistä iltaa konsertin muodossa. Luvassa on jäsenryhmien esityksiä, sävellyksiä 100 vuoden varrelta, uuden tilausteoksen kantaesitys sekä rentoa yhdessäoloa. Ruokailumahdollisuus (laskutetaan ryhmäkohtaisesti).

Lauantai 25.9.2021

klo 11-13.15 Esiintymisiä kauppakeskuksissa (Koskikeskus ja kauppakeskus Ratina) ja kulttuuritalo Laikussa (Keskustori 4, 33100 Tampere) sekä työväenmuseo Werstaalla (Väinö Linnan aukio 8, 33210 Tampere)

klo 13-14 omakustanteinen lounas (ei järjestettyä lounaspaikkaa)

klo 13.30 liittokokouksen valtakirjojen tarkistus

klo 14-16.30 liittokokous, kulttuuritalo Laikku / luentosali (Keskustori 4, 33100 Tampere)

klo 18 konsertti, Aleksanterin kirkko (muutokset mahdollisia)
- liiton jäsenryhmät konsertoivat yksin ja yhdessä

klo 20 illallinen, ravintola Ziberia (Itäinenkatu 9, 33210 Tampere)
- ryhmien vapaamuotoisia esiintymisiä illallisen lomassa
- illalliskortit laskutetaan ryhmiltä ennakkoon

Osallistumismaksut

Varsinaista osallistumismaksua ei peritä. Mikäli yhteisiä ruokailuja pystytään järjestämään, peritään ruokailuista maksuja, jotka laskutetaan ryhmiltä ennen tapahtumaa.

Ilmoittautuminen

Ennakkoilmoittautuminen on päättynyt. Tiedot vahvistetaan ennakkoilmoittautuneilta elokuussa 2021.

Majoittuminen

STM 100 -musiikkijuhlan aikana hotellimajoitusta Tampereella tarvitsevat hoitavat huonevaraukset itse suoraan hotelleista. Tiedot hotellikiintiöistä löytyvät Hotellivaraukset-sivulta.