Kurssipaikka

Aitoon musiikkikurssit järjestetään Anna Tapion koululla Aitoossa, Pälkäneellä. Kauniissa maalaisympäristössä sijaitseva koulu pihapiireineen tarjoaa luonnonläheisen, viihtyisän ja rauhallisen ympäristön kursseille. Osa opetuksesta (kuoronjohtokurssi, hyvinvointia äänelle -kurssi) järjestetään läheisellä Aitoon koululla. Aitoon koululle on lyhyt kävelymatka Anna Tapion koululta, missä majoitus ja ruokailut järjestetään.

Aitoon kylä on noin 400 asukkaan vireä yhteisö. Aitoosta on Pälkäneen keskustaan matkaa noin 14 kilometriä, Luopioisiin noin 10 kilometriä ja Tampereelle noin 50 kilometriä.

Ilmoittautuminen ja kurssihinnat

Kullakin kurssikohtaisella sivulla on tiedot ilmoittautumisesta ja kurssihinnoista. Ilmoittautuminen kursseille päättyy 1.6.2022.

Kurssien toteutuminen

Aitoon musiikkikurssien toteutuminen edellyttää tiettyä minimiosanottajamäärää. Kurssimaksuja ei veloiteta kurssien peruuntuessa.

Terveysturvallisuus

Otamme osanottajien terveysturvallisuuden huomioon kurssijärjestelyissä. Kursseilla noudatetaan koronapandemiaan liittyviä suosituksia ja rajoituksia.

Majoitus

Kurssilaiset majoittuvat Anna Tapion koulun asuntoloissa pääsääntöisesti kahden hengen huoneissa, jotka ovat osin soluasunnoissa. Asuntoloissa on yhteiset (solun/asuntolan) vessat ja suihkut. Liinavaatteet eivät sisälly hintaan.

Ilmoittautumislomakkeella voi esittää toiveen huonekaverista.

Yhden hengen huoneessa yöpyminen on mahdollista lisämaksusta. Yhden hengen huoneita on kuitenkin rajoitettu määrä, joka varmistuu ilmoittautumisajan päätyttyä.

Ruokailut

Kurssilla tarjotaan päivittäin aamiainen, lounas, kahvi, päivällinen ja iltapala Anna Tapion koulun ruokalassa.

Erikoisruokavaliot ja allergiat ilmoitetaan ilmoittautumisen yhteydessä.

Kurssien aikataulut

Aikatauluista tiedotetaan ennen kursseja lähetettävässä kurssikirjeessä.

Vapaa-ajan ohjelma

Aitoon musiikkikurssien vapaa-ajanohjaajat järjestävät monipuolista vapaa-ajanohjelmaa. Luvassa on pelejä ja leikkejä, erilaisia iltaohjelmia sekä hauskaa yhdessäoloa ja uusia ystäviä!

Vapaa-ajanohjaajat

Musiikkikurssien vapaa-ajanohjaajat majoittuvat asuntoloissa ja huolehtivat kurssien ajan erilaisista käytännön järjestelyistä sekä avustavat puhallinleirin orkestereissa. Vapaa-ajanohjaajiin ja muihin vastuuhenkilöihin saa tarvittaessa yhteyden 24 h vuorokaudessa kurssien aikana.

Muuta tietoa

Lähin pankkiautomaatti löytyy Luopioisista n. 10 km päästä Aitoosta. Anna Tapion koulun vieressä on kauppa.

Aitoon musiikkikurssien järjestäjä ja yhteystiedot

Aitoon musiikkikurssit järjestää Suomen Työväen Musiikkiliitto ry. Kurssijärjestelyistä vastaavat Sanna-Mari Holma (Aitoon musiikkikurssien johtaja) ja Marjukka Manner.

Aitoon musiikkikurssit järjestetään yhteistyössä Työväen Sivistysliitto TSL ry:n kanssa.

Yhteystiedot:
info

Aitoon musiikkikurssit löytyy myös Facebookista!