Aitoon musiikkikurssien kuorosovituskurssi järjestetään 23.–26.6.2020.

Kurssi on tarkoitettu kaikille kuorolle ja lauluyhtyeille sovittamisesta kiinnostuneille – vasta-alkajista kokeneisiin sovittajiin. Kurssiin sisältyy myös henkilökohtaista ohjausta – jos olet tehnyt sovituksia aikaisemmin, ota niitä mukaan; työstetään näitä yhdessä eteenpäin. Voit myös miettiä valmiiksi lauluja, joita haluaisit sovittaa.

Sovitusten tyyli voi olla rytmimusiikkia tai klassisempaa – kaikki käy!

Kurssilla opiskellaan sekä yhteisillä luennoilla että käytännön sovitustyötä tehden itsenäisesti ja kouluttajan ohjauksessa. Kurssin kouluttajana toimii Timo Lehtovaara.

Oma tietokone ja nuotinkirjoitusohjelma kannattaa ottaa mukaan kurssille tai vaihtoehtoisesti nuottipaperia ja muistiinpanovälineet. Kurssipaikalla on rajoitettu määrä pianoja käytettävissä, joten jos omistat kannettavan kosketinsoittimen ja kuulokkeet, kannattaa ne ottaa oman työskentelysi tueksi mukaan.

Kurssilaisten on mahdollista lisämaksusta saada yksityistunteja laulussa ja vapaassa säestyksessä pianolla sekä myös puhallinleirin opetusvalikoiman soittimissa.

Kuorosovituskurssin loppupuolella pyritään järjestämään tilaisuus, jossa sovituksia testataan lauluyhtyeellä.

Kurssihinnat
Kuorosovituskurssi 380 €
STM:n jäsenryhmien jäsenet
Lisähinnat
Laulutunnit 3 x 30 min
Vapaan säestyksen tunnit 3 x 30 min 65 €
Soittotunnit (puhallinleirin soittimet) 3 x 30 min 65 €

Kurssihinnat sisältävät kuorosovituksen opetuksen ja täysihoidon (ruokailut ja majoitus 2–3 hengen huoneissa Anna Tapion koululla).

Lisätietoja Aitoon musiikkikurssien käytännön asioista voit lukea Yleisinfo-sivulta.

Ilmoittaudu kuorosovituskurssille! Ilmoittautuminen päättyy 15.5.2020.

Ilmoittautuminen on sitova. Aitoon musiikkikursseilla on rajallinen määrä paikkoja ja ne täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Kurssien osanottajille lähetetään kesäkuussa kurssikirje ja lasku kurssimaksusta. Kurssipaikan voi vahvistaa maksamalla kurssilaskun eräpäivään mennessä.

Mikäli ilmoittautumisen joutuu perumaan (pätevät syyt perua: force majour, lääkärintodistus) ilmoittautumisajan päätyttyä, on peruutusmaksu 70 €. Peruutukset Suomen Työväen Musiikkiliiton toimistoon p. 010 322 6644 tai info.