Aitoon musiikkikurssien kuorolaulukurssi järjestetään 25.–30.6.2019. Kurssin teemana on rytmimusiikki. Kurssi on tarkoitettu kaikille aikuisille kuoroharrastajille, joilla on kiinnostusta saada lisäoppia rytmimusiikista kuorolaulussa ja hyödyntää sitä omassa kuoroharrastuksessaan – tai voit tulla kurssille vaikkapa hakemaan vaihtelua oman kuorosi ohjelmistoon, jos rytmimusiikki ei siihen pääsääntöisesti kuulu. Kurssilla opetellaan mm. rytmimusiikin fraseerausta ja äänenkäyttöä.

Kurssin kouluttajana toimii kuoronjohtaja Maria Autio.

Kuoronjohtokurssin osanottajat käyttävät kuorolaulukurssin kuoroa osin oman kurssinsa harjoituskuorona.

Kuorolaulukurssin opetukseen kuuluu kuorolaulun lisäksi äänenkäytön opetusta yksityisopetuksena (1 x 30 min / kurssilainen) ja ryhmässä sekä musiikin hahmottamisen (musiikin perusteet) opetusta. Laulunopettajina toimivat Minja Niiranen ja Leila Saari. Musiikin hahmottamista opettaa Vesa Lintula. Lisämaksusta on mahdollista saada enemmän yksityisopetusta laulussa sekä yksityistunteja myös vapaassa säestyksessä ja/tai puhallinleirin opetusvalikoiman soittimissa.

Kuorolaulukurssin ohjelmistoa esitetään kurssin loppupuolella Aitoon musiikkikurssien konserteissa.

Kurssihinnat
Kuorolaulukurssi 440 €
STM:n jäsenryhmien jäsenet 400 €
Lisähinnat
Laulutunnit 3 x 30 min 65 €
Vapaan säestyksen tunnit 3 x 30 min 65 €
Soittotunnit (puhallinleirin soittimet) 3 x 30 min 65 €

Kurssihinnat sisältävät kurssin opetuksen (kuorolaulu, laulutunti 30 min, musiikin hahmottamisen opetus) ja täysihoidon (ruokailut ja majoitus 2–3 hengen huoneissa Anna Tapion koululla).

Lisätietoja Aitoon musiikkikurssien käytännön asioista voit lukea Yleisinfo-sivulta.

Ilmoittautuminen kurssille on päättynyt, mutta jälki-ilmoittautuminen on vielä mahdollista. Otathan yhteyttä Suomen Työväen Musiikkiliiton toimistoon ennen kuin täytät ilmoittautumislomakkeen ao. linkin kautta.

Ilmoittautuminen KUOROLAULUKURSSILLE

Tietojen täyttämisen jälkeen paina "lähetä". Ilmoittautumislomakkeen lähettämisestä ei tule automaattista vahvistusviestiä, vaan Suomen Työväen Musiikkiliiton henkilökunta vahvistaa ilmoittautumisen lähettämällä sähköpostiviestin muutaman päivän sisällä.

Ilmoittautuminen päättyy 15.5.2019.

Ilmoittautuminen on sitova. Aitoon musiikkikursseilla on rajallinen määrä paikkoja ja ne täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Kurssien osanottajille lähetetään kesäkuussa kurssikirje ja lasku kurssimaksusta. Kurssipaikan voi vahvistaa maksamalla kurssilaskun eräpäivään mennessä.

Mikäli ilmoittautumisen joutuu perumaan (pätevät syyt perua: force majour, lääkärintodistus) ilmoittautumisajan päätyttyä, on peruutusmaksu 70 €. Peruutukset mahdollisimman pian Suomen Työväen Musiikkiliiton toimistoon p. 010 322 6644 tai info.