STM:n liittokokous järjestetään 26.10.2019 Jyväskylässä Puistokoululla (Puistokatu 7–9, 40100 Jyväskylä). Jäsenryhmille on lähetetty kokouskutsu syyskuun lopulla.

Liittokokoukseen ilmoittautuminen
Jokaisella jäsenyhdistyksellä oikeus valita liittokokoukseen yksi edustaja. Jäsenyhdistyksen on ilmoitettava kokousedustajansa lähettämällä valtakirja STM:n toimistoon perjantaihin 11.10.2019 mennessä.

Valtakirjan voi lähettää postitse os. Suomen Työväen Musiikkiliitto ry, Hämeenpuisto 33 B 26, 33200 Tampere tai skannattuna (allekirjoituksineen) sähköpostitse os. info. Mikäli valtakirja on toimitettu sähköpostitse, tulee alkuperäinen valtakirja toimittaa kokoukseen mennessä myös postitse STM:n toimistoon tai tuoda se liittokokoukseen ja luovuttaa ilmoittautumisen yhteydessä.

Valtakirjalla voi ilmoittaa kokoukseen myös varaedustajan siltä varalta, että varsinainen kokousedustaja estyy saapumasta. Edustajan vaihtumisesta pyydetään kuitenkin ilmoittamaan etukäteen STM:n toimistoon, info tai p. 010 322 6644.

Valtakirjan allekirjoittaa jäsenryhmän toimihenkilö, jolla on nimenkirjoitusoikeus.

Liittokokousmateriaali
Liittokokousmateriaali lähetetään ensisijaisesti sähköpostitse yhdistyksen ilmoittamalle kokousedustajalle tai muulle yhdistyksen toimihenkilölle, mikäli kokousedustajan sähköpostiosoite ei ole tiedossa (voitte halutessanne ilmoittaa sen valtakirjan lähetyksen yhteydessä). Mikäli jäsenyhdistykselle ei ole olemassa sähköpostiosoitetta, lähetetään kokousmateriaali postitse. Ilmoitattehan tässä tapauksessa valtakirjalla postiosoitteen, mihin kokousmateriaali lähetetään.

Kokousmateriaali lähetetään 21.10.

Liittokokouspäivän aikataulu

klo 11–13.30  koulutusta (ks. lisätietoja koulutuksesta alla)
klo 13.30–14.30  omakustanteinen lounas (lounaspaikkoja lähiympäristössä)
klo 14.30–15   liittokokousedustajien ilmoittautuminen, keskustelua, jäsenkyselyn tulosten esittelyä
klo 15–18    liittokokous

Kokouspaikka
Puistokoulu (Puistokatu 7–9, 40100 Jyväskylä) sijaitsee n. 800 metrin päässä Jyväskylän Matkakeskukselta.

Koulutustilaisuus
Liittokokouksen yhteydessä järjestetään kehoon ja hengitykseen liittyvää koulutusta, joka soveltuu niin laulajille kuin soittajillekin.

Kouluttajana toimii fysioterapeutti Minna Myllymäki. Koulutus on maksuton. Koulutukseen mahtuu 40 osanottajaa. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Liittokokousedustajat ilmoittautuvat koulutukseen liittokokouksen valtakirjalla. Koulutukseen ovat lämpimästi tervetulleita myös muut kuin liittokokousedustajat. Ilmoittautumiset koulutukseen 11.10.2019 mennessä suoraan STM:n toimistoon, info, p. 010 322 6644.

Lisätietoja
Lisätietoja liittokokouksesta ja koulutuksesta saa STM:n toimistosta, info, p. 010 322 6644.

Tervetuloa liittokokoukseen!