Osallistu musiikin harrastusjärjestöjen toimintaa koskevaan tietokilpailuun ja tutustu samalla järjestöjen toimintaan!

Monivalintakysymykset käsittelevät Suomen Työväen Musiikkiliiton lisäksi Suomen Kirkkomusiikkiliiton, Finlands svenska sång- och musikförbundin, Finlands svenska kyrkosångsförbundin, Sulasolin, Suomen Kuoronjohtajayhdistyksen ja Suomen Puhallinorkesteriliiton toimintaa ja historiaa.

Vastausaika kilpailuun päättyy 15.11.2020. Kaikkien yhteystietonsa jättäneiden osallistuneiden kesken - oikeiden vastausten määrästä riippumatta! - arvotaan lehden vuosikerta. Vuosikerran voi valita järjestöjen julkaisemista lehdistä (Kirkkomusiikki, Puhallinorkesteri, Resonas, Sulasol ja Työväen Sävel).

Osallistumaan pääset tästä linkistä