Suomen Työväen Musiikkiliitto tarjoaa tänä vuonna jäsenryhmille mahdollisuuden vaikuttaa ryhmälle myönnettävän TSL-tuen määrään: mikäli jäsenryhmän TSL-raportointia hoitava henkilö osallistuu TSL-tuen käyttöä käsittelevään etäkoulutukseen, nostaa se ryhmälle myönnettävää TSL-tukea 1 € / opetustunti vuonna 2021. Koulutukseen voi osallistua useampikin henkilö / ryhmä, mutta se ei lisää kurssituen korotuksen määrää.

Suomen Työväen Musiikkiliitto järjestää TSL-koulutuksia etäyhteydellä seuraavina ajankohtina:

ke 3.2. klo 16-17.30
ke 10.2. klo 10-11.30
pe 12.2. klo 11-12.30
ti 16.2. klo 9-10.30
ma 22.2. klo 17-18.30
pe 26.2. klo 16-17.30

Koulutusten sisältö on kaikkina päivinä sama, joten yhteen koulutukseen osallistuminen riittää. Koulutuksessa käydään läpi TSL-tuen perusasiat, mm. myöntöperusteet ja hakuprosessi, ja keskitytään tarkemmin TSL-kurssien raportointiin. Kurssi on siis suunnattu erityisesti TSL-tuen raportoinnista vastaaville.

Mikäli mikään koulutuksen ajankohdista ei ole sopiva, otathan yhteyttä niin etsitään lisää koulutusaikoja!

Koulutukseen ilmoittaudutaan sähköisellä lomakkeella 31.1.2021 mennessä.

Lomakkeeseen pääset tästä linkistä.

Koulutus on maksuton. Koulutus toteutetaan Zoom-sovelluksella. Osanottajille lähetetään ennen koulutuksen alkua sähköpostitse kutsu Zoom-tapaamiseen ja ohjeet Zoom-ohjelman käyttöön. Kouluttajina toimivat Marjukka Manner ja Sanna-Mari Holma.

Lisätietoja:
toiminnanjohtaja Sanna-Mari Holma, sanna-mari.holma, p. 040 7023470